haha konstiga vi e :-P

skrev ett inlägg om att jag hade varit hos malin men de kom ju inte fram :( men sen skrev jag också om en sak som hände när vi var påväg hem till henne :) de var att, jag fick syn på något som jag tyckte såg fint ut att fota på och sen när jag och malin gick fram till de så satte vi oss eller jag på huk och började fota, de såg ut som något slags gräs me regndroppar på, iallafall sen fotade vi och då kom en kille i våran klass och tittade på oss som om vi var två idioter :D och då frågade han va vi gjorde och ja då sa jag att vi fotade, och då cyklade han iväg skrattande :P men de e svårt att förklara men de var roligt då <3  att fota på gräsdroppar e kanke lite konstigt, om min mobil funkar kanske de går att lägga ut en bild på de ja fotade på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0