åland

godmorgon på er :) igår kom vi hem ganska sent så kunde inte blogga då men aja, på hotellet så badade vi eller jag, ellie och steffie, sen spelade vi minigolf två gånger och först vann steffie och sen vann jag :D sen tittade vi på fåglar som man kunde gå in på och titta på, sen på båten spelade jag ju ganska mycke och vann nog mest fast som vanligt förlorade jag mycket pengar fast inte så värst mycket :) sen på hotellet och på en resturang åt vi jätte god mat, och på hotellet åt vi tre / rätters och de va jätte gott men nu ska jag kanske snart äta frukost så ha de så bra och nu kommer bild bomben <3
 
haha,steffie när hon hade på sig ellies saker :P
 
 
 
några av fåglarna
 
 
i poolen
 
 
 
 
 
mamma
 
bilder på mat vi åt :)
de här va skit gott
mammas,först min men sen mammmas
 
 
frukosten
 
så de va alla bilderna och hoppas ni gillar dom :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0