grattis mormor

nu e vi hemma och först gick vi hem till mormor och sen gick vi dit vi skulle äta, till mat fick vi först till förrätt någon paj med lax och räkor och sen till varmrätt fick vi potatisgratäng med kött och sist efterrätten va en tårta som hade grädde och jordgubbar :-) ja sen behövde mamma och jag åka hem till selma och gå ut me henne.
 
min morbror
familjen eklind :P syrran och familjen
en utav mina kusiner
min andra kusin
som sagt min kusin och en utav hennes barn
mamma, steffie, jag och angelica
syrrorna och jag
mormor
 
familjen hellman, + några som mormor känner bara
 
kommer mer bilder sen men ska åka med malin snart och bada, ett kvällsdopp :P
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0