hihi ojoj

hejsan :D hann inte ladda upp bilderna men ska göra de någon gång idag, snart ska jag och mamma åka och hämta ut fotona som vi tog ut fr´n kameran :) sen ska vi åka till steffie och äta och äntligen får jag träffa Ellie igen, har saknat henne jätte mycket och mamma ringde när vi va i göteborg och sa att Ellie hade lärt sig gå lite och mamma sa de på kvällen och någon gång där skulle vi gå och lägga oss och då drömde jag om att Ellie gick ;D kul kul, men sen hände de som inte fick hända IGEN, JAG TAPPPADE MOBILEN IGEN I VATTNET  :( och mer ska jag nog inte säga, fast den klarade sig, oh som tur var va de bara lite vatten som jag tappade i och den låg där bara i 2 sekunder.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0