lite om mig

tänkte berätta lite om mig själv, har inge att göra :P
 
namn : tess hellman
längd : 1,65
stjärntecken : skytten
hårfärg : blond
favorit färg : lila
favoritdag : fredag och lördag
favoritsport : innebandy, vill lära mig att surfa
favorit årstid : sommar
bästa låten : för många
fyra saker jag älskar : DJUR, min kamera, vänner och pengar ;P
två utav mina bästisar : ida och malin :)
hatar : om något djur dör
bästa film : tex, jag saknar dig,
sämsta film : game
bästa figuren : hello kitty
bästa maträtten : olika, tex kinamat
gillar att göra : ta foton, laga mat, resa, sola,vara med djur, träna och vinna pengar
högsta önskan : fick flera djur, att man inte dödar så många djur och bli lite känd kanske
 
 så de va lite om mig själv <3 :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0