schemat igen då

heej :) bilderna kom inte upp igår men  laddar upp dom NUU ;D ska bara berätta vad som händer i veckan och de kommmer bli mycket att äta typ, idag som e torsdag ska vi till min syrra och grilla lite, sen imorrn ska mamma och jag äta med dom som vi ska till gotland me, alltså min kompis och hennnes mamma occh lillebror, och sen på lördag ska vi ÄTA IGEN fast me mammas jobba kompis och hans tjej, 0ch sen tillslut åker jag och malin till min farmor först och sen till min farfar i göteborg <3
 
den ena säger nog - visste e vi fina, och den andra - nej jag hann inte le
 
 
 
 
 
 
 
söta ellie
haha de ringde och jag skulle inte hinna så jag svara i jackan, gacka på bilden,
 
tänkte ladda ner en till bild men datan vägrar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0