gick vell sådär

nu e jag hemma och de gick inte sååå bra för typ en bit fram fick jag skiit ont i magen och de va inte håll utan jätte stor magont :-/ men sen gick de lite bättre och sen va vi i mål,sen i mål fick vi en medalj och en påse me saker i, ja sen efter de när vi va klara så åkte vi till Restaurangernas dag coh de kanske ni vet va de e men de e när dom som har en resturang ställer ut den så andra kan smaka den och de gjorde vi fast man ska ju såklart betala då men aja ;) nu e jag hemma och har nyss duschat kanske ska ta något smått att äta.
 
                                                 skit kallt
                           
                                                   där man sprang när man nästan va framme
                           
                                                    vid målet
                          
                         
                          

                         
                                                 sakerna som va i påsen när man kom i mål
                         
                                                             min medalj
                        
                                                          köpte brända mandlar
                       
                                                   när vi va i mål fick vi varsin ros
                      
                                                     fick en klubba :)
                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0