glad midsommar

glad midsommar föresten ;D glömde säga de i morse men va nog lite trött då :P  ja nu e vi hemma från mormor och vi spelade monopol och sen fotade jag ju lite och åt midsommar mat, gjorde de jag velat göra jätte länge också : SOLA <3 så kunde inte gå till midsommarstången då men tycker inte om att gå till midsommarstången så de gjorde ju inget, men ja man blev ju faktist ganska brun, haha älska att sola. men som sagt ha en fortsatt bra midsommar :)
 
ritade igår kväll :) de ska vara någon figur från mumintrollen
 
 
 
macka och rädisor som jag börjar gilla
:)
 
 
 
 
muffins som mormor bakat och hallon på som mamma köpt :) muffinsen va skit goda
 
köpte en glass när vi va påväg dit
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0