handlat

nu har jag kommit hem och vi handlade ingen mat för ellie va förkyld så då vill man ju inte bli smittad och sen kanske de va bättre om hon va hemma, så de blev inget :-/ men vi åkte till en djuraffär i bromma och köpte lysrör och hamster saker och godis till selma och lite till :) alltid när jag ser ett djur vill jag alltid ha ett djur som idag såg jag en kanin där och blev störtkär och ville köpa den men inte de inte, sen köpte vi en boxningssäck till mig och med fick man tandskydd och boxningshandskar <3 vet inte varför jag ville ha de men blev sugen och så e de ju en bra träning, tror jag :P sen fick jag några kläder av mamma
 
 
 
hihi proffset snart :P
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0