KAIRO KLART

nu e jag hemma från kairo :) först va de jag och malin och jossan men sen kom yaya som går i min klas så då va vi me henne också och sen va de några killar i klassen där, ja efter ett tag så köpte vi glass och de blev Tip top för dom flesta :P jag bada inte så mycket även om jag e en badkruka men sola gjorde jag iallafall mycket, värme in my heart <3, men när vi nästan skulle åka hem kom ett stort moln så de blev ju ganska kallt då , men nu e jag hemma och imorrn ska jag och mamma till syrran och vara där ett tag ;P nu kommer bilder från idag.
 
mina kläder idag fast hade andra byxor då :)
 
 
min kamera e lite konstig ibland så de kan bli suddiga bilder men jag
lägger ut den hära bilden ändå, första vatten melonen man äter i år
 
LOVE <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0