kolla in bilderna ;-)

nu e vi hemma igen och vi gick till badet som va där men de va ju inte riktigt där då men nästan :P och då badade jag fötterna och de va faktist varmt där så skulle nog kanske kunna bada där ;D men aja vi hade vell roligt och mina skor hade mamma hämtat på affären idag så jag provade dom hos steffie fast dom passade fortfarande inte, men har ganska smala fötter om man säger så, fast de va mest den ena skon som inte passade ;P fast ska dricka en dricka nu som vi köpte på tillbakavägen. och såklart bilder från dagen <3
ps, alla bilder ni ser på min blogg e tagna av mig ;) om inte någon e tagen
från internet fast tar inte bilder från internet längre.
 
smultron
fika
blomm bilder
 
 
 
när vi va ute fin utsikt va
ellie
ellies pappa och ellie
steffie ellie och jag
maten som serverades
 
haha mamma tog en bild på mig, va inte riktigt beredd ;P
 
hoppas att ni tycker bilderna jag tar e fina och så ;D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0