kunde de inte vara sant

ååå.... va jobbigt, jag behövde gå upp för ett tag sen eller nästan precis för vi ska vara hos mormor och lasse i Örsundsbro vid 11 å jag behövde gå upp skita tidigt ;-/ haha eftersom jag vaknade precis kommer jag ju ihåg va jag drömde om, de va en JÄTTE BRA dröm och blev lite besviken att de inte va påriktigt, okej de va såhära att: först va typ alla i klassen me i någon bana som man körde ( drömmar kan ju vara konstiga ibland ) och sen så va tjejerna från klassen och några andra tjejer me i någon sångtävling och när jag hade sjungit klart så vann jag en pokal för jag hade vunnit hela skiten, och va ju den som sjöng bäst :P och Malin sjöng Euphoria, haha så skulle ju önska att drömmen va sann.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0