me bästa yaya imorrn

hejsan ja nu har jag och mamma spelat monopol klart blev inte så lång tid då men jag vann och ska göra flätor nu :) för ett tag sen så ringde yaels mamma om att vi ska åka till gotland me dom och mamma hade beställt fel dag märkte hon då så de va ju bra att hon märkte de :D men iallafall så skulle dom till grönan imorgon så ja då frågade vi om jag fick följa me och de fick jag ju så imorrn blir de grönan me yaya. vet inte om jag har berättat om att vi ska åka till gotland me dom men isådanafall så vet ni de nu :P
 
hihi vet att jag redan har lagt upp denna bild men visst e min nalle fin ;D
yael  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0