otursdag

ja nu har jag vaknat och ja jag glömde att berätta en jätte sorlig sak för mig då :-/ okej Jossan och Malin skulle gå och fiska och då följde jag me och sen såg vi en brygga så vi gick till den och ja dom fixade fiskespöna och då såg jag ett kryp som inte kunde simma,då sträckte jag mej fram och hämtade ett löv men de räckt inte så då skulle jag hämta en pinne, men då hände de, JAG TAPPADE MIN IPHONE 4S I VATTNET, eftersom den va under armen och jag hade kameran runt halsen som tur va :( men då gick jag iväg och började gråta, de va inte för jag trodde att mina föreldrar skulle bli sura men de va bara att de va läskigt att en mobil ramlade i vattnet. men sen så kom Camilla pch Martina PS dom som va ledarna om man säger så och dom gick upp till ett hus där och frågade om en håv och de fick dom och dom bad också om ursäkt för de va tydligen en privat brygga men sen fick dom upp den och den funka när jag tog upp den men nu funkar den inte så de går inte att ringa, smsa eller gå in på instagram :-/ men ja de va de som hände så jag får vell bara hoppas att den fungerar snart igen. sen efter de tappade jag mitt ena örhänge direkt efter

ska likna samara hon som kan vara me i skräckfilmer, fast de e jossan bakifrån
jossan ville att jag skulle lägga ut den PS SAMARA SEN SKIT LÄSKIG UT SÅ BARA FÖR DOM
SOM INTE VET



Kommentarer
jossan

hahahah, tack tess!!! Jag bara älskar den där bilden<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Svar: haha ;) <33
Tess Hellman

2012-06-18 @ 11:03:31
URL: http://sunkisten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0