topp chefaren tess

ja nu har jag ätit mat och haha skämtade eller va man nu säger att mamma va på en resturang och jag gjorde spagetti och köttfärssås och såklart sen när vi hade ätit klart så behöver man ju betala så jag tog 5 kr för dricka och sen 5 kr för maten och den tog vi båda två gånger på dricka och maten så de blev 10 för drickan och 20 för maten och sen 5 kr för tillbehöret ;P så alltså blev de 35 kr och så fick jag dricks, 5 kr 40 kroner då haha lite rörigt kanske men så va de iallafall :D hos malin spelade vi såklart dedära spelet vet inte vad de heter men aja sen sjöng vi Sing star och sen gick malin och jag ut för att hämta stenar för att måla på dom och ja men här kommer lite bilder då <3
 
awww visst e dom fina
 
en utav malins hundar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0