älskade pelle, naglarna klara

ja nu har jag ätit och de blev soppa idag :) för ett tag sen så va mamma och jag och tittade på stövlar för vi ska ju på lägret me skolan på fredag men jag ville inte ha några stölar så de blev inget :P ja mina naglar blev ju faktist bra och fina, satte några klistermärken på tummarna och på lillfingrarna <3 sen släppte jag ut pelle lite på sängen och han e faktist ganska tjock om jag får vara ärlig fast han e ju de haha, ne men han e jätte söt :*


                                                      världens älskade hamster och gulligaste
                              

                             

                            

                             
                            

                             


                                                       love you världens sötaste hamster



Kommentarer
jossan

HIHIHIHI TJOCKIS PELLE, NEJDÅ HAN E JÄTTESÖÖT

2012-06-17 @ 21:53:12
URL: http://sunkisten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0