sommarlov <3

nu har jag och mamma ätit tiger mat alltså inte en tiger såklart men hämtat hem maten från tiger ;P ja som jag sa så har vi ju äntligen sommarlov fett skönt men kompis saknad redan <3 men ja vi tog ju några foton så här kommer dom, så ida e du nöjd, haha hon tjatade om att jag skulle lägga ut bilderna som ja tog.

ja de hära inlägget skulle ju läggas ut igår när vi hade ätit mat, men nu idag då så kom jag på att de bara va att trycka på en knapp på datan som jag eller mamma råkat nudda :P

jag och sötaste selma


 emma och emilia

emma,Linnea,emilia,ida,jossan,malin och malou

 jag malin och malins syrra

 yael ,ida och jag. mobba inte mig blev inte så bra på de fotot

 alla som jag sa förut och jag





malin



        yaels lillebror


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0