clear

så då har dom gått hem och vi hade vell trevligt vi åt ju såklart och sen på slutet spelade vi ;) de vi lagade va en gryta och de jag bakade va morotskaka, den blev vell sådär god men den SÅG iallafall ganska god ut iallafall, nu ska mamma och jag städa undan lite och så så godnatt och hare bra :)

                                                                 bilder från hela dagen

                               
                                                              fröna vi planterade
                                           

                                          

                                           

                                                         här e de vi satte upp på min vägg

                             

                             



                            

                           
                                                       här e kakan jag gjorde 
                            

                          



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0