hihi

hejsan nu e jag hemma och ja idag på något pass så skulle jag gå hem och ta på mig lite solkräm och då ville Malin och Bella följa me så då gick vi hem till mig och sen när vi va klara så skulle vi gå tillbaka hem men Bellas pappa bor nära oss så vi såg att han satt där så vi gick in dit och vi viste inte när vi hade lunch eller när vi började så när vi hade pratat klart om minnen och så vidare, DOM SKA PROVA ATT TA HAND OM COSMOS SÅ VI BEHÖVER INTE AVLIVA HONOM :D <3 men sen efter de så när vi va i skolan så hade lunchen varit och så hade vi börjat så har inte ätit något på hela dagen men ska vell göra iårdning något nu då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0