titta bilden på selma ;P

hejsan nu e jag hemma igen och ja vi va och handlade lite efter de, eller vi handlade mat och sånt och idag bestämde jag maten som vanligt ;P de blir tacos idag, men aja hörs. kommer lite bilder från idag då

                                 
                        hade ingen barnvangn så jag fick bära henne på promenaden med en bärsele
                                

                                          haha fick en bild på selma när hon ja såg ut så här :P
                                                              hihi ser ut som hon ler typ
 
                                

                               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0