fest bilder mm

nu har jag nästan precis vaknat och idag ska vi vara barnvakt åt ellie :) men sa ju att jag skulle lägga ut bilder från igår och de va ju från festen och på fiskarna, de blev inte så många bilder på fiskarna men från festen blev de lite fler ;-) 

                                        här är två utav fiskarna med de nedanför, köpte 8 st
                                         

                                         
                                         
                                                                bilder från festen ;)

                               

                                

                                
                             
                                                         de va dom här sakerna jag vann
                             
                                                                 godis som fanns där
                             
                                                hittade en blomma som man kunde ta kort på
                            



                              

                               

                                



                                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0