svar

har inte så mycket för mig nu så jag tänkte att jag kunde svara på dom flesta av frågorna iaf, de blev ju ganska många så orkar nog inte med alla :/ men försöker ta ganska ´många :)
 
1. vem är den snällaste jag vet ? mina föreldrar och kompisar
2. varför e du så snygg ? född så :P
3. om du fick en önska vad skulle du önska dig om den slog in ? kanske att jag var känd
4. ditt bästa ämne ? idrott och gillar engelska lite
5. snyggaste killen ? niall och harry från one direction
6. favorit färg ? lila
7. gillar du att sjunga ? japp
8. favorit sport ? innebandy och vill lära mig surfa
9. bästa vän / vän ? ida,malin, yael, mera..
10. vilken e din favorit blogg ? min :P nej men fokis
11. vem är bäst på simmning av alla dina kompisar ? yael
12. vad har du haft för djur ? 3 kaniner, marsvin, djur som vi sålt: 1 hund, några kattungar, en katt
13. gillar du hästar ? ja
14. få en autograf av one direction eller vara med justin bieber  ? vet inte tror nog vara med justin
 
så tar dom här frågorna nu sålänge :) tack för frågorna
 


Kommentarer
Yael

2012-11-18 @ 00:10:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0