SVAR

okej tänkte att jag skulle svara på frågorna jag fått och första är :
 
1. du får 3 önskningar, du måste använda dom smart, vad skulle du önskat dig? 
  SVAR: Jag skulle först önska mig att jag skulle kunna vara Forever young, att jag fick fler önskningar och att man  har en någon som man kan berätta exakt allt för!
 
 2. blev du nöjd med din lugg ?
  SVAR: först var jag inte de men nu har jag vant mig lite med de
 
 3. skulle du vilja byta namn? till vad isåfall?
  SVAR: om jag skulle byta namn skulle de va till Selma, men Tess är vell helt okej
 
 4. bästa drömmen du drömt?
   SVAR: när jag var med 1D en dag och kramade dom
 
 5. bästa låten?
   SVAR: har många men en är vell ´Beautiful´ som JB och carly rae jepsen och sen austin, jaden,JB,1D,cody låtar
 
 6. roligaste ämnet i skolan?
   SVAR: idrott, syslöjd och engelska
 
 7. vad är det svåraste du har gjort?
   SVAR: vet inte men det kommer nog vara att föda barn
 
 8. beskriv dig med 4 ord
   SVAR: rolig, crazy,snäll och djurälskare
 
 9. vilket ämnee har du högt betg i? 
   SVAR: svenska,slöjd och något mer
 
 10. hur ska en perfekt kille vara?
   SVAR: han skulle vara rolig,snäll,söt,inte skämmas över en, och vara där när man behöver han
 
 11. vilken färg på killars hår är snyggast?
   SVAR: blont eller brunt
 
 12. skulle du vilja ha en pojkvän?
   SVAR: aa
 
 13. favorit djur, varför?
   SVAR: hund, för dom e som en familjemedlem, älskardom
 
 14. vilken sport gillar du mest ?
   SVAR: innebandy och vill lära mig att surfa
 
 15. vad har du haft för djur?
   SVAR: har haft 3 kaniner, 3 marsvin fast dom var mina låtsats syskons men sen fiskar, katter och en hund
   som vi sålt
 
 
´har några frågor kvar men antingen tar jag dom någon annan dag eller så får dehära räcka :)


Kommentarer
Anonym

Pelle då?!?
Det räker inte!!💪

2013-02-10 @ 20:57:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0