veta

´hej tänkte göra en sån lista som jag prata om, ska bara komma på ´bra frågor, kanske e tråkigt men själv har jag tråkigt så de kanske blir de vanliga frågorna!  titta på one directions nya video kiss you så bra! <3
 
bästa artist: one direction ´såklart´
 
önskar: hundvalpar av selma, bli av me mina problem
 
favorit färg: lila
 
husdjur : fiskar,sköldpadda,hund,katter,hamster,kanin
 
hatar: djurplågeri, idioter
 
älskar: familj,kompisar,djur,dom som älskar/gillar mig
 
bästa skolämne: idrott
 
sämsta skolämne: matte
 
syskon: 3 stycken riktiga 4 låtsats
 
bästisar: ida,malin,bella,yael
 
turnummer: 8 och 19
 
vill bli: känd typ
 
drömjobb: något med djur, skådespelare
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer! :D

Kan inte du ha en frågestund? :) Och kanske göra ett videoinlägg? :)

2013-01-13 @ 21:37:51
URL: http://allvajennifer.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

atessaknaz

välkommen till min blogg <3

RSS 2.0